zo lief!

16 november 2014 - Ghandruk, Nepal

Dank jullie wel allemaal voor alle lieve en leuke reacties. Vanwege wat hiaten in deze app lukt het mij niet te reageren. Net zoals het ook niet lukt foto's te draaien of taalfouten te verbeteren. Maar we lezen jullie reacties elke dag! ( als er wifi is ). En ze geven een warm gevoel! Haha het motiveerd ook hoor. Heb vandaag flink lang in de koude gezeten omdat wifi alleen buiten bereikbaar is. Foto's uploaden. Kan alleen per stuk. Thuis ga ik het geheel nog eens met de pc onder handen pakken.

1. Corry Mier:
    16 november 2014
    Lieve Ymke het doel van een vakantie is niet ons allemaal schrijven ,maar lekker van je vakantie genieten dus.......
  2. Karel Ververs:
    16 november 2014
    We vinden het leuk je verhalen te lezen!
  3. Margot:
    16 november 2014
    Ik vind het geweldig hoe consequent jij de tijd neemt om ons te laten meegenieten van jullie reis. Dank voor al die levendige verhalen en schitterende foto's!
    Maar je hoeft er geen kou voor te lijden. Geniet op de eerste plaats lekker van deze reis met je gezin in die prachtige omgeving en van al die lieve mensen die je daar ontmoet. Later, thuis, heb je tijd zat om alles te verbeteren en te bundelen.
    Veel liefs.
  4. Marit:
    18 november 2014
    de verhalen zijn fantastisch om te lezen, mede die twee kleine kabouters die mee zijn, en de foto's zijn schitterend ! Daar zullen jullie straks nog allemaal lang over napraten en genieten !!
    groetjes van ons
  5. Herman en Marie-José:
    18 november 2014
    Nu begint de rustvakantie. Die beentjes van Baukje en Guusje zullen wel een stuk korter zijn geworden. Veel plezier verder.
    Dikke knuffel voor de meiden van opa Herman en oma Marie-José
  6. Tante Dees:
    20 november 2014
    Hoi Familie, Wat geweldig om de foto's en verhalen te horen.
    We missen jullie en hopen dat jullie met mooie herinneringen terug zullen denken aan deze fantastische reis. Lijkt me geweldig om dit over een aantal jaren nog steeds te kunnen delen met elkaar. Mooi dat je de kinderen zulke wijze lessen kunt meegeven, Ymke! Heel veel plezier en we denken aan jullie XXX Ome Kevin en Tante Dees