op reis naar Nepal met kids!

20 oktober 2014 - Lutjebroek, Nederland

Over 2 weken is het dan eindelijk zo ver. Samen met mijn man Edwin en onze tweeling van drie, Guusje en Baukje, gaan we een maand naar Nepal. Een droom die eindelijk verwezenlijkt gaat worden! Wat een avontuur. Zelf heb ik me nooit zo druk gemaakt om een reis, maar met die twee kleine dames erbij komt er toch heel wat meer bij kijken. De voorbereidingen zijn dan ook al in volle gang! Heerlijk er al zo lekker mee aan de slag te kunnen, me erop te kunnen verheugen en erover te fantaseren!

Dit blog schrijf ik omdat ik zelf heb gemerkt dat er erg weinig te lezen was op het internet over ouders die met kleine kinderen door Nepal reisden. Vandaar dat ik hier wat verandering in wil brengen. Ook is het natuurlijk heel erg leuk om de achterban op de hoogte te houden over wat we daar allemaal meemaken en uitspoken. En als laatste is het natuulijk prachtig om dit later terug te kunnen lezen en kijken.

Kortom, welkom bij ons blog!

1. Margot:
    26 oktober 2014
    Lieve Ymke
    Dank je wel dat ik met jou, Edwin en de meiden mee mag naar Nepal middels dit blog! Al houd ik mijn hart vast, vooral om Baukje en Guusje, voor wat er niet allemaal kan gebeuren zo ver weg, wens ik jullie natuurlijk een fantastische onvergetelijke reis en zal ik jullie avonturen met veel plezier op de voet volgen!!
    Veel liefs xxx
  2. Ymke:
    27 oktober 2014
    Haha komt goed Margot! We zijn goed voorbereid! Ik kan daar wel een apotheek beginnen zo veel zooi aan pillen etc hebben we mee, voor "just in case". We gaan dan wel niet georganiseerd, maar nemen tijdens de 8-daagse trek wel 2 "engels sprekende" sherpa's mee. De rest van de vakantie trekken we wel rond, maar door drukkere gebieden.
  3. Karin:
    29 oktober 2014
    lieve Ymkie,
    Zeet veurzihtig en geneet met zien veren!
    xx