weer veilig terug in Pokhara

18 november 2014 - Pokhara, Nepal

Helaas het zit er op. Onze 9-daagse fantastische trekking is vandaag goed beeindigd. De prachtige beelden van die machtige 7.000 en 8000 -ders zal ik niet snel meer vergeten. De lieve mensen die we hebben ontmoet. De mooie planten, woeste rivieren en prachtige watervallen. Ze staan op ons netvlies gegrift.
Maar ook genoeg stof gekregen om over na te denken. Veel misstanden gezien, armoede en verkapte vorm van slavernij. En dat allemaal in 9 dgn. Uiteindelijk hebben we er allemaal een hele lieve vriend aan over gehouden. Zeker guusje en baukje, maar ook wij. Milan, de 18 jarige student die in zijn vakantie bijkluste als porter en een echt oprecht gemeende wederzijdse vriend van de meiden is geworden. Wat een ervaring.
Nu 2 dgn uitrusten en wat hangen en slenteren. Daarna 2 dgn bandipur en dan chitwan. Heb er zin in! Zal morgen even gisteren en vandaag bijwerken. Nu slapen. Ben kapot

1. Margot:
    18 november 2014
    Rust maar lekker een paar dagen uit en probeer een beetje te verwerken van wat jullie tot nu toe gezien en meegemaakt hebben. Ik denk dat zelfs "uitrusten en rondhangen" in die omgeving een heel bijzondere ervaring is, dus geniet ervan!
    Veel liefs.
  2. Dirk:
    18 november 2014
    Wat een schitterende omgeving en wat een hoogten en diepten om je heen. Een land van tegenstellingen, ook in de maatschappij.
    Maar eenvoud kan ook een heel gelukkig leven geven !
    Jullie zijn een ervaring rijker, gefeliciteerd !